ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Η άλλη μισή αλήθεια για τον ...Πολύφημο

Τον τελευταίο καιρό γίνονται αρκετές συζητήσεις για το βιβλίο του Θ. Καρτερού με τον τίτλο "Ο σύντροφος Πολύφημος και η μισή αλήθεια”, το οποίο παρουσιάστηκε την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου στο Κέντρο Λόγου και Τέχνης των εκδόσεων Καστανιώτη. Στα πλαίσια αυτών των συζητήσεων λάβαμε μια επιστολή από τους “οπαδούς του Οδυσσέα”, την οποία και δημοσιεύουμε:

Ο Οδυσσέας κάτω από την κοιλιά του προβάτου...
Ο Πολύφημος είχε ένα μεγάλο κουσούρι. Ήταν μονόφθαλμος. Το δεύτερο μάτι, αν και απέχει μόνο μερικά εκατοστά από το πρώτο, κάνει εκείνο το ποιοτικό άλμα στη όραση, το οποίο μας επιτρέπει να βλέπουμε τον κόσμο σε περισσότερες διαστάσεις. Ίσως γι αυτό ο Πολύφημος παρέμεινε ορθολογιστής και δεν απέκτησε ποτέ διαλεκτική σκέψη: Δεν μπορούσε να δει τα μηνύματα που έρχονται από το μέλλον. Όμως, από τον Πολύφημο έλειπε και το τρίτο μάτι της δημιουργικής φαντασίας, το οποίο πολλές φορές είναι πιο χρήσιμο και από τα δυο άλλα μάτια. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του απέδρασαν κρεμασμένοι κάτω από τις κοιλιές των προβάτων εκμεταλλευόμενοι αυτή ακριβώς την αδυναμία του. Παρά την βοήθεια που του προσέφερε ο σύντροφος Τ -  όπως επισημαίνει ο Α. Αλαβάνος εδώ: “Ο σύντροφος Τ. και η αλήθεια του” -  τελικά δεν μπόρεσε να αλλάξει το πεπρωμένο του.
Η υποκειμενική “αλήθεια” του περιορίζεται στην εμπειρία από το παρελθόν και είναι χρήσιμη μόνον για την αναπαραγωγή αυτού του παρελθόντος. Δεν οδηγεί σε υπερβάσεις. Δεν εμπεριέχει ρίσκα και αντιφάσεις. Ούτε ανατρεπτικό όραμα. Το βλέμμα του και η καρδιά του δεν αναζήτησε το άγνωστο που κρύβεται πέρα τον ορίζοντα της Θρινακίας, όπου έζησε όλη την ζωή του βόσκοντας πρόβατα. Ήταν προβλέψιμος στην συμπεριφορά του: Αν ζούσε σήμερα, θα έγραφε τα παιδιά του στην ΚΝΕ για να έχει ήσυχο το κεφάλι του.
Όλη του η ζωή ήταν μια στιγμή στην ιστορία της Περιπέτειας. Ένα ακόμα περιστατικό που επιβεβαίωσε την ανωτερότητα του Οδυσσέα. Είναι όμως Παρελθόν. Σήμερα το Καράβι έχει σαλπάρει από την Θρινακία και αναζητάει Νέους Τόπους...

Οπαδοί του "Οδυσσέα”

47 σχόλια :

  1. Πειράζει που δεν καταλαβαίνουμε τίποτα; Μήπως θα μπορούσε κάποιος να εξηγήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλοι έχουμε αρκετή φαντασία για να καταλάβουμε, αρκεί να το θέλουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ανώνυμο 4:14μμ

    Στο κείμενο του ο Α.Αλαβάνος με τον τίτλο “Ο σύντροφος Τ. και η αλήθεια του” εξηγεί την στάση του στον ΣΥΡΙΖΑ.

    Οι "οπαδοί του Οδυσσέα" τα χώνουν στον Θ. Καρτερό για τον κουκουεδισμό που κρύβει μέσα του και προσδιορίζει τελικά το παρόν του. Τελειωμένη ιστορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εσείς που κάνετε "αρκετές συζητήσεις" για το βιβλίο αυτό και μιλάτε με κωδικοποιημένη γλώσσα και υπονοούμενα, καλό είναι να διαβάσετε το άρθρο του Σιάχου που παραθέτει πιο κάτω η ΕΟΣ. Ούτε ποιος είναι "τελειωμένη ιστορία" δεν έχετε καταλάβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. “Εξάλλου, αν σε μια αφήγηση με ψεύδη απαντήσει κάποιος με μια αφήγηση με αλήθειες, θα είναι κι εκείνη ψευδής.”

    ....εμένα αυτό που λέει ο Αλαβάνος δεν με πείθει. Κανένα σοβαρό άνθρωπο δεν πείθει. Η αλήθεια είναι πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μιλήσει ο Αλαβάνος, κι όχι οτι τάχα δεν απαντάει για να μην πέσει στο επίπεδό τους. Γιατί είχε μάλλον κάνει μια συμφωνία με τον μικρό, αλλά ο Τσιπράκος του την έφερε κι έσπασε την συμφωνία. Δεν μιλάει για να προστατέψει την υστεροφημία του. Η Σιωπή του είναι όντως η άμυνά του. Όχι όμως απέναντι στους Τσιπρο-Βούτσηδες. Αλλά απέναντι σε όλους εμάς. Δεν τον κατηγορώ ωστόσο για εγωισμό…Τον κατηγορώ για δειλία. Είναι πολύ άτολμος τελικά ο Αλέκος. Τόλμη θα ήταν να εκτεθεί και ο ίδιος…γιατί και ο ίδιος έπαιξε στους μηχανισμούς…απλά δεν του βγήκε…Δεν το παραδέχτηκε ποτέ.

    δεν κάνει για ηγέτης

    πολύ ενδιαφέρον άνθρωπος, όχι όμως ηγέτης…

    Όχι Αλέκο δεν είναι έτσι. Αρκετά με τους λογοτεχνικούς ελιγμούς.

    “…αν σε μια αφήγηση με ψεύδη απαντήσει κάποιος με μια αφήγηση με αλήθειες”…δεν θα είναι και εκείνη ψευδής, θα είναι αληθής…γιατί η αφήγηση δεν εξαρτάται μόνο απο αυτόν που την εκφέρει αλλά κι απο αυτούς στους οποίους απευθύνεται.

    ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΦΗΓΗΣΗ ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Αν δεν την τολμάς είσαι απλά δειλός, ούτε σοφός, ούτε προφήτης…δειλός, άτολμος και συνυπεύθυνος…Η ευφυία σου δεν σε σώζει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά από το πάθημα του Πολύφημου, και κατόπιν επανειλημμένων συνεδριάσεων των μονόφθαλμων, οι σύντροφοι του έκαναν έκκληση στους Πολυφημισμένους διανοούμενους συντρόφους να επεξεργαστούν λύσεις για την ανάπτυξη μιας τρίτης διάσταση, πέρα από αυτήν του ενστίκτου της καθημερινής επιβίωσης και των άλλων ενστίκτων των αισθήσεων, αυτήν της ΔΙΑ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ.

    Μετά από περισυλλογή κατέληξαν ότι, για την ανάπτυξη μιας τρίτης διάστασης στη μεταξύ τους σχέση , και των αλλοφύλων, απαραίτητο είναι η κατάκτηση του γνώθι εαυτόν στη γνώση των ιδίων.

    Έκτοτε όμως δεν τους μένει χρόνος για άλλη σκέψη, παρά η ασχολία για την αύξηση των ποσοστών του ποιμνίου των.

    Κι έτσι "Η υποκειμενική “αλήθεια” .. (που) περιορίζεται στην εμπειρία από το παρελθόν και είναι χρήσιμη μόνον για την αναπαραγωγή αυτού του παρελθόντος. "

    Κι από τότε σταμάτησε ΚΑΙ η εξέλιξη του είδους των Πολυφημισμένων διανοούμενων.

    Παρέμειναν όμως τα γραπτά κείμενα, για τα οποία τα πρόβατα βελάζουν, αν και δεν ξέρουν την ύπαρξή τους! ΑΛΛΑ και ούτε να διαβάζουν!

    Εν ολίγοις από ΕΔΩ!
    http://kodikas-dimon-koinotiton.blogspot.com/2009/09/blog-post.html

    Σε πάει το μονοπάτι ΕΔΩ!
    http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2010/08/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @antisomata
    Γνωστές οι απόψεις και οι διαφωνίες σου. Έχει νόημα να επαναλαμβάνονται κάθε φορά με οποιαδήποτε αφορμή; Και εντάξει να μιλάς εκ μέρους του εαυτού σου και να δηλώνεις: ....εμένα αυτό που λέει ο Αλαβάνος δεν με πείθει. Όμως δεν σε έχει ορίσει κανένας ως η Αρχή που εκφράζει όλο τον κόσμο! Από που λοιπόν αντλείς το δικαίωμα και εκφράζεσαι ως η συλλογική σκέψη όλου του κόσμου και δηλώνεις ότι:Κανένα σοβαρό άνθρωπο δεν πείθει.


    @Κωνσταντίνος Αθανασιάδης
    Ξέρεις το ανέκδοτο με το Μπόμπο για το μήλο και το σκουλήκι; Νομίζω ότι το επαναλαμβάνεις σε ιντερνετική εκδοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @antisomata
    Ευτυχώς που έχουμε κι εσένα να μας υποδεικνύεις τί αξίζει και τί όχι στον κόσμο της αριστεράς,τί είναι και τί έκανε και κάνει ο Αλέκος,γιατί μόνοι μας δεν μπορούμε.
    Μεγάλο κόλημα έχεις με τον Αλέκο.
    Αλλά όσο περισσότερο τον βρίζεις ( εσύ βέβαια το θεωρείς κριτική) τόσο πιο συμπαθεί μας τον κάνεις.
    Συνέχισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπάρχουν μερικοί αριστεροί--τρομάρα τους-- που ακόμη περιμένουν από τον κάποιον (ηγέτη ή μη) να τους πει την αλήθεια. Έτσι κατασκευάζονται στο μυαλό οι πατερούληδες, μια σχέση που χρειάζεται δύο μέρη... Δεν μπορούν να κρίνουν μόνοι τους από την πορεία των πραγμάτων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To "..κακό συναπάντημα ..... " σχετικά με το

    (@Κωνσταντίνος Αθανασιάδης
    Ξέρεις το ανέκδοτο με το Μπόμπο για το μήλο και το σκουλήκι; Νομίζω ότι το επαναλαμβάνεις σε ιντερνετική εκδοχή),

    επί της ουσίας! τι έχει να πει? εκεί σταματάει το εποικοδομητικό συναπάντημα της κριτικής του σκέψης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελένη - Αλίκη Μηνακάκη (Πασαδόρισα)10 Δεκεμβρίου 2010 στις 4:29 μ.μ.

    Φτάνει πια με τους παραγοντίσκους της Αριστεράς που νομίζουν οτι μπορούν να κατακεραυνώνουν τους άλλους με τρόπο αήθη, αμετροεπή, μικρόψυχο και άκρως αλαζονικό.
    Ποιός είσαι εσύ φίλε μου που μπορείς να μιλάς εκ μέρους των αριστερών? Σου δώσαμε το δικαίωμα να το κάνεις? Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να προσβάλεις, θεωρώντας ότι έτσι μειώνεις τον άλλο. Λίγη σεμνότητα δε βλάπτει. Τόσος ναρκισσισμός στην ΑΡΙΣΤΕΡΆ?? Ο δημοκράτης (άμεση δημοκρατία ευαγγελίζεσαι κλπ) οφείλει πρωτίστως να έχει σεβασμό στον άνθρωπο. Κατέχεις εσύ την μοναδική αλήθεια? Ούτε ένα "νομίζω" δεν έβαλες στο γραπτό σου, ούτε ένα "κατά τη γνώμη μου".
    Μάλλον διακατέχεσαι από τα χειρότερα χαρακτηριστικά της αριστεράς και των μηχανισμών της. Εκείνης της σταλινικής αριστεράς που δε δίστασε ποτέ στην ανθρωποφαγία. Ωραία!! Ανθρωποφαγία από τον ελευθεριακό χώρο!!! Αν θυμάμαι καλά ήσουν και εσύ μέρος των μηχανισμών. Έκανες ποτέ αυτοκριτική γι αυτό?
    Δεν μειώνεις τον σ. Α.Αλαβάνο στον οποίο επιτίθεσαι τον εαυτό σου μειώνεις και συγκαταλέγεσαι μαζί με τους άλλους ανθρωποφάγους που μίλησαν για "βοναπαρτισμό", "παλαβομάρα" κτλ. Σε ενοχλεί μήπως η ευφυία και η σεμνότητα των άλλων??
    Συγκαταλέγεις τον εαυτό σου στους σοβαρούς ανθρώπους μιλώντας από μέρους των σοβαρών? Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα έγραφε ένα χυδαίο λιβελογράφημα.
    Η εμπάθεια, η αμετροέπεια, η αλαζονεία, ο ναρκισσισμός, η χυδαιότητα παραπέμπουν νομίζω στη σφαίρα της ψυχιατρικής. Ψάξε το με τους φίλους σου και το μικρόκοσμό σου. Δεν σου δίνω το δικαίωμα να μιλάς εκ μέρους ημών των αριστερών, εκ μέρους των σοβαρών. Μίλα για πάρτη σου.
    Υ.Γ. Ούτε το όνομά σου δεν είχες την τόλμη να βάλεις στο γραπτό σου.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλοι αναμφισβήτητα έχουμε το δικαίωμα να διαφωνούμε και να δημοσιοποιούμε, την διαφορετική μας άποψη. Η παρέμβαση όμως του γνωστού... "αντισώματα" είναι ομολογουμένως θλιβερή, όχι γιατί διαφωνεί με το κείμενο ή τον Αλαβάνο, αλλά για τον τρόπο με τον οποίο καταθέτει αυτή την άποψη. Γεμάτος ναρκισσισμό, εμπάθεια, μίσος, ζηλοφθονία και στοιχειώδη έλλειψη απλού ήθους. Όσο και να διαφωνεί κανείς με καθωσπρεπισμούς, ο οχετός που αναδεικνύεται μέσα από το κείμενο, χρήζει τουλάχιστον ψυχιατρικής ανάλυσης.
    Φίλε μου περιορίσου στο λιλιπούτειο κόσμο σου. Δεν σε γνωρίζω δεν με γνωρίζεις (για να αποφευχθούν οι υποθέσεις) και δεν θέλω να σε ξέρω, τέτοιες απόψεις διατυπωμένες με τέτοιο τρόπο δηλητηριάζουν την απλή καθημερινότητά μας!
    Τέλος είσαι σίγουρος πως όλοι από τα «αντισώματα» συμφωνούν με αυτά που γράφεις? Γιατί εγώ έχω άλλες πληροφορίες . Καπηλεύεσαι ως και το όνομα, δείχνει τη δημοκρατική σου ευαισθησία. Αλλά ούτε και το όνομά σου δεν έβαλες, ξέρεις πως αποκαλούνται αυτοί που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους? Νομίζω δειλοί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ζητώ συγνώμη γιατί το σχόλιο μου δημοσιεύτηκε ως antisomata κι όχι ως Γιάννης Κυριακάκης. Έγινε απο λάθος και δεν ήταν η πρόθεσή μου. Δεν έχω την δυνατότητα να αλλάζω τα σχόλια. Όταν είδα το λάθος είχε ήδη δημοσιευτεί. Ζητώ συγνώμμη απο τους αναγνώστες, αλλά και απο τα antisomata τα οποία φυσικά και δεν εκπροσωπώ. Δεν εκπροσωπώ κανέναν, μόνο τον ευατό μου. Οι χαρακτηρισμοί προς τον Αλαβάνο τον οποίο πάντα εκτιμώ σαν άνθρωπο ήυαν ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ κι όχι προσωπικοί.
    Ευχαριστώ για την κατανόηση. Η ΕΟΣ μπορεί να σας το επιβεβαιώσει οτι πρόκειται περι λάθους.
    Εκτιμώ οτι η κριτική μου επι της ουσίας είναι πολιτική κι όχι προσωπική. Το "κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν πείθεται" είναι ρητορικό και δεν υπονοεί φυσικά οτι εκπροσωπώ τους σοβαρούς ανθρώπους. Έλεος! Η αριστερά έχει πληρώσει ακριβά στο παρελθόν την προσωπολατρία.
    Συντροφικά
    Γιάννης Κ.

    (προς ΕΟΣ: ακόμα και τώρα έχω πρόβλημα να υποβάλω το σχόλιο ως Γιάννης Κ. Σε όλα τα άλλα ιστολοόγια δεν έχω πρόβλημα, εδώ δεν ξέρω τι κάνω λάθος. Αν θές ενημέρωσέ με σε μαίηλ ή εδώ με σχόλιο. Ενώ πριν είχα υποβάλει σχόλια κανονικά, τώρα ή μου βγάζει τα αντισώματα, ή μου λέει οτι τέτοιος λογαριασμός wordpress δεν υπάρχει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οικονομίδης Δημήτρης10 Δεκεμβρίου 2010 στις 5:16 μ.μ.

    Θα επαναλάβω το σχόλιο που έγραψα για αντίστοιχη κατάσταση, ευτυχώς όχι τόσο χυδαία, στο μπλογκ της ΠΑΣΑ. Ισχύει και για τον antisomata :

    «η ευκολία και ο τρόπος ( complicité= συνεννόηση/συνενοχή ) με τον οποίο αναφέρεις, επικαλείσαι και χρησιμοποιείς ονόματα έχει κάτι από τηλε-ριάλιτυ και τηλεδικίο.

    Ο δημόσιος λόγος, και μάλιστα γραπτός, έχει άλλους κανόνες από την προσωπική συζήτηση.http://dosepasa.wordpress.com/2010/11/28/147/#comment-6982».

    Παρακάτω:

    Ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεται antisomata, δυστυχώς γι’ αυτόν, δεν έχει να κάνει με τη διατύπωση κριτικής ή άλλης άποψης αλλά με αήθεια.

    Αν κάποιος θεωρεί την έλλειψη στοιχειώδους σεβασμού και τη μη-τήρηση των στοιχειωδών κανόνων δημόσιας συμπεριφοράς, ως ένδειξη επαναστατικότητας και αντισυστημισμού....
    ...Ε λοιπόν όχι! Δεν είναι επαναστάτης όποιος βάζει τα πόδια του στο τραπέζι, τρώει σα γουρούνι, μιλάει σα ριάλιτυ!!! Είναι απλά εγωπαθής και αγενής. Και αυτά τα ζητήματα δεν είναι διαπραγματεύσιμα.

    Μια σημείωση στα σχόλια της Ελένης και του Νίκου για τα περί ψυχιατρικής και ψυχανάλυσης.

    Αυτές οι συμπεριφορές δεν έχουν καμία σχέση με την ψυχιατρική ή την ψυχανάλυση, δεν είναι προβλη΄ματα τέτοια φύσεως( ως γνωστόν αυτές οι επιστήμες δεν μπορούν να κάνουν τίποτα σε αυτό το πεδίο, της αήθειας .( Εξάλλου, χιλιάδες άνθρωποι με ψυχολογικά και ψυχιατρικά προβλήματα δεν χάνουν την ανθρωπιά τους και το σεβασμό. Παραμένουν «κυρίες» και «κύριοι»).

    'Εχουν να κάνουν με τον πυρήνα της ανθρωπιάς και της δημοκρατίας δλδ το σεβασμό του άλλου και τη αποδοχή κοινών στοιχειωδών κανόνων συμπεριφοράς ( ώστε να υπάρχει, καταρχήν, κοινωνία ανθρώπων, προτού φθάσουμε στην αταξική, ελευθεριακή κλπ κλπ.)

    Είναι λοιπόν θέμα ..παιδαγωγού. Ίσως και του Νόμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πάει το χάσατε τελείως!


    (δυστυχώς δεν ξέρω τι μαλακία έχει γίνει και δεν μπορώ να δημοσιεύσω εδώ σχόλιο σαν Γιάννης Κ. όπως κάνω σε όλα τα άλλα blogs)

    τόση χολή για ένα τεχνικό λάθος!
    και γιατί καταλόγισα στον Αλαβάνο πολιτική δειλία κι οτι δεν κάνει για ηγέτης!

    Δηλαδή απαγορεύεται να έχει κάποιος αυτή την άποψη; (Σωστή λάθος βρε αδελφέ, αντιμετωπίστε τη με επιχειρήματα, όχι με εξορκισμούς και αφορισμούς) Κι αν την έχει υποβιβάζεται σε υπάνθρωπος;

    τι να πώ; Κάπου το έχετε χάσει τελείως νομίζω...

    (βάζω ανώνυμος, γιατί δεν μπορώ να απεμπλακώ απο το ανακριβές antisomata. Σόρρυ. Δεν το κάνω επίτηδες κύριοι ιεροεξεταστές)


    Γιάννης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. επίσης ΑΛΙΚΗ ΕΛΕΝΗ

    Ποτέ μα ΠΟΤΕ δεν κατηγόρησα τον Αλέκο για βοναπαρτισμό και παλαβομάρα! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ στην καλύτερη περίπτωση άδικο και στην χειρότερη βρώμικο! ΒΡΙΣΕ ΜΕ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΕΙΠΑ, ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ! ΕΛΕΟΣ!
    Επίσης δεν υπήρξα ποτέ σε κανένα μηχανισμό.

    (Αν προσέξεις λίγο τα λόγια σου, μάλλον εσύ με κατηγορείς για βοναπαρτισμό και παλαβομάρα! Κι ο Οικονομίδης για κάτώτερο είδος ανθρώπου!!!)
    Μήπως είστε λίγο αστείοι;

    (Το κλείνω εδώ...Είναι φανερό ποιός έχει το μένος και την εμπάθεια)
    ΟΚ.
    Γιάννης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά η πλειοψηφία των αναρτήσεων έχει να κάνει με τη ματαιότητα του ατόμου, στην αναζήτηση αυτοεπιβεβαίωσης της ιδιαιτερότητάς του μέσα στο ΚΕΝΟ του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΑΟΥΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κ. Οικονομίδη είσαστε σίγουρος, πως αυτές οι συμπεριφορές δεν έχουν, όπως λέτε, καμία σχέση με ψυχιατρική ή ψυχανάλυση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χμ. Κάποιοι ξέρετε ότι με τον Κυριακάκη έχω φαγωθεί χοντρά στο παρελθόν, αλλά νομίζω ότι εδώ είστε λίγο υπερβολικοί. Ναι, το σχόλιό του παραπάνω ήταν χοντροκομμένο, αλλά επί της ουσίας δεν απαντάτε σε όσα ορθώς γράφει... Πχ αυτό το περί αληθούς αφήγησης που θα είναι ψευδής κι εμένα μου κακοφάνηκε όταν το διάβασα (και, αν θέλετε, μπορεί για κάποιους να είναι πιο προσβλητικό από την όποια χοντράδα του Κυριακάκη). Αν είναι έτσι να μην απαντάμε ούτε στην κυβέρνηση όταν λέει ψέματα! Επίσης σκεφτείτε το εξής: αν έγραφε κάποιος με το ίδιο ύφος για τον Τσίπρα πχ, θα του την πέφτατε έτσι; Μην απαντήσετε θεωρητικά, έχει γίνει πάμπολλες φορές διαδικτυακώς, πρακτικά τον έχετε υπερασπιστεί με τέτοιο σθένος; Αν όχι, τότε ίσως πρέπει να σκεφτείτε αν σας ενόχλησε περισσότερο το "ύφος ριάλιτι" του Γιάννη Κ. ή το ότι με αυτό το ύφος κατηγόρησε για κάποια πράγματα τον Αλαβάνο - τον οποίο κι εγώ εκτιμώ για πολλά πράγματα, αλλά δεν είναι και αλάνθαστος, κάθε άλλο. Προς τι ο αλληλοσπαραγμός;

    Πάνος Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αγαπητοι φιλοι δεν μπορω να καταλαβω προς τι το μισος και η κακια απεναντι στο γιαννη κυριακακη επειδη εξεφρασε την αποψη του οτι ο αλαβανος ειναι πολιτικα δειλος και οτι εκανε συμφωνια με την τσιπροπαρεα η οποια καταπατηθηκε απο τους τσιπροβουτση.Δεν υπαρχει ελευθερια της γνωμης?Εφαρμοστηκε σε αυτο το μπλογκ ο υπαρκτος σοσιαλισμος του τιμημενου κκε?Σε αλλους αρεσει ο αλαβανος σε αλλους οχι,δε χαλασε ο κοσμος.Τι να ζηλεψει ο γιαννης τα λαυομεια,τις χιλιαδες μετοχες ή τις μεγαλες καταθεσεις.Ρε συντροφοι δεν ειναι το παν το χρημα,υπαρχουν και αλλα πραγματα.Κατα την αποψη μου το μετωπο αλληλεγγυησ και αγωνα πρεπει να κανει δημοσιο προσκυνημα στα ειδωλα του ευρω και της εοκ.Γιατι όπως εικπε και ο συντροφος αλαβανος μας κατηγορουνε οτι δεν αγαπαμε την εοκ και το ευρω αλλα εμεις τα αγαπαμε ολα αυτα.ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΟΚΙΚΑ συμβολα γιατι ψευδομενος ο συντροφος αλαβανος ελεγε πριν τις εκλογες ΄'οτι άμα ειναι να διαλλεξουμε μεταξυ του ευρω και των παιδιων μας θα διαλλεξουμε τα παιδια μας.Τωρα βεβαια στην παντειο ειπε τα αντιθετα.Το μετωπο πρεπει να δηλωσει σε ολες τις κατευθυνσεις ότι αυτοι ειναι οι πιο ευρωλιγουρηδες οι πιο ευρωλαγνοι οι πιο φανατικοι οπαδοι του μπερλιγκουερ του ευρωκομουνισμου και του τσαουσεσκου και οχι το δηαρι το πασοκ η νδ και ο συνασπισμοσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δημήτρης Οικονομίδης10 Δεκεμβρίου 2010 στις 6:57 μ.μ.

    Η κριτική αφορά αποκλειστικά τον τρόπο με τον οποίο γράφει ο Γιάννης Κ. και όχι τις απόψεις του.

    Είναι σαφές.

    Τα υπόλοιπα είναι ... άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε.

    Σε ότι αφορά την κριτική του Γιάννη Κ. στον Α.Α. έχω τοποθετηθεί επανειλλημένα ( μπλογκ ΠΑΣΑ ), δεν θα ξαναλέω τα ίδια και τα ίδια για να μη θεωρηθεί ότι αποφεύγω ή ότι είμαι αλαβανικός..έλεος! Έχουμε και «δουλειές» εκτός των αναμασημάτων...

    Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. «Δεν μπορεί όμως κανείς να αντιμετωπίζει ένα πρόγραμμα επαναστατικής δράσης σαν μια συλλογή αφηρημένων θέσεων, που είναι ανεξάρτητες απ’ αυτά, που συνέβηκαν στη διάρκεια των ιστορικών αυτών χρόνων. Είναι φανερό πως το Πρόγραμμα δεν μπορεί να εξιστορήσει όλα εκείνα που έγιναν, οφείλει όμως να τα πάρει σαν αφετηρία του, να στηριχτεί πάνω τους, να αγκαλιάσει όλα αυτά, να αναφερθεί σ’ αυτά. Πρέπει το Πρόγραμμα να επιτρέπει διαμέσου των θέσεών του να γίνουν κατανοητά όλα τα μεγάλα γεγονότα της πάλης του προλεταριάτου κι όλα τα σημαντικά περιστατικά της πάλης των ιδεών στους κόλπους της Κομμουνιστικής Διεθνούς. Αν αυτό ισχύει για το σύνολο του Προγράμματος, ισχύει ακόμα πιο πολύ για το μέρος εκείνο του Προγράμματος που είναι ειδικά αφιερωμένο στα προβλήματα της στρατηγικής και της τακτικής. Πρέπει εδώ, ακολουθώντας την έκφραση του Λένιν, να καταγράψουμε τόσο αυτό που κατακτήσαμε όσο κι αυτό που αφήσαμε να μας ξεφύγει. Και θα μπορέσει κανείς να το μετατρέψει σε «κατάκτηση», αν το κατανοήσει και το αφομοιώσει καλά. Η προλεταριακή πρωτοπορία χρειάζεται όχι έναν κατάλογο κοινοτοπιών, μα ένα εγχειρίδιο δράσης» (Τρότσκι, "Η Τρίτη Διεθνής μετά τον Λένιν")

    Δεν είναι αρκετές οι αφηρημένες, γενικές θέσεις, όπως εκείνες που εμφανίζονται συνήθως στα προγράμματα και τις ομιλίες του ΚΚΕ, αλλά είναι εντελώς αναγκαίο να εξειδικευθούν στο φως της ιστορικής εμπειρίας τα προβλήματα της στρατηγικής και της τακτικής. Από την άποψη της στρατηγικής, οι επαναστάτες μαρξιστές τονίζουν τη σημασία του συνθήματος και της αντίστοιχης πρακτικής δουλειάς που συνδέεται με αυτό, της κυβέρνησης των εργαζομένων. Από την άποψη της ταχτικής, έχουν σαν βάση τους τις μεταβατικές διεκδικήσεις, δηλαδή τις ειδικά εξειδικευμένες στις σημερινές συνθήκες διεκδικήσεις και τα πραχτικά καθήκοντα του μεταβατικού προγράμματος.



    ★ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ
    www.theorystudies.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. mr kostas karampas αν για αυτα που γραφεις σε χαρακτηρισω σοβαρο και αξιολογο αρχικα θα ευχαριστηθεις, μετα λιγο ομως εισαι βεβαιος οτι θα αισθανεσαι εξισου ωραια? δεν θα σκεφτεις οτι τι στο καλο καποιο λαθος εγινε και οτι στην πραγματικοτητα ΔΕΝ αναφερομαι σε σενα?ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ [Η ΚΑΙ ...ΠΑΡΑΠΑΝΩ ]ΕΝΟΣ ΑΛΑΒΑΝΟΥ.ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΦΙΚΤΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΑΒΑΝΟΥΣ...αχ βρε φιλε μου λυπαμαι αλλα θα πρεπει να διαλεξεις μεταξυ τεμπελιας και χαρακτηρα.Δεν φανταζεσαι βεβαια οτι ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ εγινε αυτο που ειναι τεμπελιαζοντας η μειωνοντας τους αλλους ????!!οσο δε σκεφτομαι το πως και ποσο θα εξαγριωνοσουν αν σου απεδιδα τους χαρακτηρισμους που αντιστοιχουν στο κειμενο σου χουρχουριζω σαν γατα μπροστα στο τζακι. πες μου λοιπον χρυσε μου τι χαρακτηρισμο θες να σου απονειμω και γω θα το κανω.ουτως η αλλως η κατασταση για σενα μετα απο τετοιο κειμενο ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΦΙΛΕ των 9,21 ειναι τρολια η δημοσιευση σου κατευθειαν απομ την τσιπροπαρεα για να μειωσεις τον ηγετη του μετωπου.Σε σχεση με τη ζηλια παντως εγω ζηλευω τους πλουσιους αριστερους με τα ξενοδοχεια τα λατομεια τις παχυλες καταθεσεις τα πολλα ακινητα και τις χιλιαδες μετοχες,διοτι εγω εχω 300 βιοσολ αξιασ 16 ευρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Για την εξεύρεση περισσοτέρων «συντροφικών» επιθέτων απευθυνθείτε στο πολύ καλό Σιτέ «λεξιλογία». Και μετά κοιταχτείτε στον καθρέφτη.
    Σε συνέχεια καλυφθείτε κάτω από το πάπλωμα «δεν με νοιάζει αυτό που λες, αλλά ο αλήτικος τρόπος που το λες». Σε πλήρη αντίθεση με το «δεν συμφωνώ με αυτά που λες και με τον τρόπο που τα λες , αλλά θα δώσω και τη ζωή μου για να μπορείς να τα λες». Πλήρης νοητική οπισθοδρόμηση. Φοβάμαι ότι αν μας συναντήσετε στο δρόμο (και αν σας παίρνει βέβαια) θα μας πλακώσετε.
    Αν αυτή είναι η αριστερά που προτείνετε, εμένα δεν μου κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν ο Αλαβάνος είχε μιλήσει την ώρα που έπρεπε, ως όφειλε, δεν θα ήταν τώρα αρχηγός του Σύριζα ένας ασήμαντος απολίτικος αριβίστας ονόματι Αλέξης Τσίπρας, και δεν θα είχαν την πλειοψηφία του ΣΥΝ και του ΣΥΡΙΖΑ οι γνωστοί μηχανισμοί.

    Αν θεωρείτε οτι αυτή η άποψή μου χρήζει ψυχιατρικής αντιμετώπισης πάω πάσο, δεν είμαι ψυχίατρος, δεν μπορώ να κρίνω...Πάντως αυτή είναι η αποψή μου και γι αυτό "κατηγορώ" τον Αλαβάνο...Τουλάχιστον μην βάζετε στο στόμα μου πράγματα που δεν είπα... Τώρα αν μια άποψη κρίνεται κυρίως απο τον τρόπο που εκφέρεται, αυτό είναι θέμα παιδείας, καλλιέργειας, τρόπων, και ταξικής ανωτερότητας την οποία και προφανώς δεν διαθέτω...

    Γιάννης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Η αλήθεια είναι πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μιλήσει ο Αλαβάνος, κι όχι οτι τάχα δεν απαντάει για να μην πέσει στο επίπεδό τους. Γιατί είχε μάλλον κάνει μια συμφωνία με τον μικρό, αλλά ο Τσιπράκος του την έφερε κι έσπασε την συμφωνία."
    Το πάρα πάνω εσύ το είπες Γιάννη Κ. και δεν το κρίνω από τον τρόπο εκφοράς του αλλά από το περιεχόμενό του, το οποίο και χαρακτηρίζω ως συκοφαντικό ...
    Όσον αφορα το ότι ο "ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΦΗΓΗΣΗ ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ" όπως λες παρα πάνω, νομίζω πως ο Αλέκος αυτό το σεβάστηκε όσο λίγοι και στην συγκεκριμένη του αφήγηση που τόσο αυστηρά στάθηκες σε ένα μόνο σημείο της.
    Πάντως το ζητούμενο είναι όπως λέει και Αλέκος "το νόημα για τα γεγονότα να το βρει ο ίδιος ο κόσμος της αριστεράς", όχι μόνο για αυτά που έχουν περάσει αλλά και γι αυτά που έρχονται...
    Β.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολυ φουρτουνα για το τιποτα. αραγε την κοινωνια την απασχολει εαν ο αλαβανος εκανε συμφωνια με τον τσιπρα; αν ο τσιπρας την εσπασε και την εφερε στον αλαβανο;
    εος αυτο ειναι χαρακτηριστικο δειγμα μικροδιαπαλης και μικροηγεμονισμων στα πλαισια μιας αριστερας που δεν μπορει να εκφερει πολιτικο λογο ...εκτος και αν το προβλημα ηταν ποιος θα μιλαει και οχι τι θα λεει. η προσωπολατρια για την οποια σας κατηγορουσαμε πολλοι εδω μεσα νομιζω επιβεβαιωνεται με τον καλυτερο τροπο (ομαδες που στηριζουν τον ηγετη με επχειρηματα του τυπου ας ησουν και συ ενας αλαβανος ή θα θελατε πολυ να ειχατε εναν αλαβανο στην ανταρσυα οπως μου εγραφε καποιος φοβερος και τρομερος πριν λιγους μηνες εδω μεσα).θα παρετε μια αποφαση τι ειστε και τι θελετε (εκτος απο τα πλουραλιστικα και πολυχρωμα τσιτατα "ριζοσπαστικη, ανανεωτικη...");
    δημητρης λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εαν παρει κανεις στα σοβαρα αυτα που λετε ολοι σας (υπο ενα εξωτερικο-αντικειμενικο δηλ. πρισμα) , τοτε θα πρεπει να υποθεσει οτι ο Αλαβανος θα αποχωρησει απ΄την πολιτικη. Διοτι το ερωτημα ειναι γενικο κι αφηρημενο ως προς τι συνιστα την αξια την πολιτικη του Αλαβανου, κι οχι ποιο ειναι το οραμα του για την πολιτικη.
    Υπαρχει επισης εντονη εσωστρεφια. Το θεμα ειναι ποια ειναι η αξια του για τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ κι οχι τι μπορει να προσφερει στο κινημα. Ξεκολατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οπαδοί του ΟΔΥΣΣΕΑ11 Δεκεμβρίου 2010 στις 6:11 μ.μ.

    Πολλοί "πολύφημοι" κυκλοφορούν ανάμεσά μας! Ακούστε λοιπόν τον σύντροφο Τ:

    Διάλογος τρίτος: Η σιωπή και η βλακεία

    Γιατί σιωπάς, ρώτησε με αγάπη ο σ. Πολύφημος σε μια εποχή που ο σ. Τ., μακριά πια από τις ηγετικές θέσεις στο κόμμα, κατηγορούνταν επισήμως για φρενοβλάβεια και βοναπαρτισμό. Γιατί σιωπάς, ένα χρόνο τώρα λένε τη δική τους άποψη για τη σύγκρουση. Κανείς δεν ξέρει τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα. Ο λαός του κόμματος είναι οργισμένος και αναστατωμένος μαζί σου. Γιατί δεν τους κατακεραυνώνεις;

    Τι αναστατώνει, σ. Πολύφημε, πιο πολύ; Η γαλήνη ή ο κεραυνός; Ο κεραυνός, απαντά ο σ. Πολύφημος. Μια άσπρη πεταλούδα, ξαναρωτάει ο σ. Τ., ή ένα λιοντάρι που βρυχάται; Το λιοντάρι. Ένα ζευγάρι που φιλιέται ή δύο στρατιώτες με οπλοπολυβόλο; Το δεύτερο.

    Γι’ αυτό δεν μιλάω. Ό, τι κι να πω κάτι θα ανακαλύψουν να αναστατωθούν - ακόμη και μια γλωσσική παραδρομή. Η σιωπή είναι η άμυνά μου.

    Ναι, ενίσταται ο σ. Πολύφημος, αλλά αυτοί έχουν μια αφήγηση, με επινοήσεις βέβαια, που δίνει όμως νόημα στα γεγονότα. Εσύ δεν έχεις καν αφήγηση. Έχεις χάσμα, ασυνέχεια, κενό. Αυτό σημαίνει ότι δεν δίνεις νόημα στον κόσμο της αριστεράς.

    Εγώ, λέει ο σ. Τ., θέλω το νόημα για τα γεγονότα να το βρει ο ίδιος ο κόσμος της αριστεράς. Εξάλλου, αν σε μια αφήγηση με ψεύδη απαντήσει κάποιος με μια αφήγηση με αλήθειες, θα είναι κι εκείνη ψευδής. Θα σου πω τι μου διηγήθηκε μετά τον πόλεμο ένας Γερμανός φίλος μου, ο κ. Κ. Κάποτε τον πρόσβαλε βάναυσα ένας Γάλλος κι ο κ. Κ. από μέσα του ευχήθηκε να καταστραφεί όλη η Γαλλία από σεισμό. «Ένιωσα εθνικιστής, μου λέει, γιατί συνάντησα έναν εθνικιστή. Μα γι’ αυτό πρέπει να εξολοθρεύσουμε τη βλακεία. Γιατί μας κάνει βλάκες όσους τη συναντούμε».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πραγματικά θα ήθελα μία απλή και κατανοητή επεξήγηση στο "αν σε μια αφήγηση με ψεύδη απαντήσει κάποιος με μια αφήγηση με αλήθειες, θα είναι κι εκείνη ψευδής". Είναι μια αφήγηση πάνω σε υπαρκτά γεγονότα. Αν η κυβέρνηση μάς δίνει μια αφήγηση με ψεύδη για το πώς φτάσαμε να υπογράψουμε το μνημόνιο, πρέπει να μην απαντήσουμε με την αλήθεια, επειδή θα είναι κι αυτή ψευδής; Συγνώμη αλλά αυτά είναι λεκτικά παιχνίδια. Όταν κάποιος επιλέγει να εκπροσωπεί τους αριστερούς σε παιχνίδια κορυφής, τότε τους οφείλει εξηγήσεις για τις πράξεις του που έγιναν στο όνομά τους. Δεν υπάρχει "θέλω να το καταλάβουν μόνοι τους". Όταν χρωστάω σε κάποιον κάτι δεν έχω την πολυτέλεια να του λέω "το έχω, αλλά θέλω να το βρεις μόνος σου". Επίσης με την ίδια λογική, γιατί να λέμε πχ στον κόσμο ότι πρέπει να φύγει η κυβέρνηση; Γιατί να μη θέλουμε να το καταλάβουν μόνοι τους; Εκτός αν οι αριστεροί, γενικώς και αορίστως, είναι εξ ορισμού πιο έξυπνοι από τους υπόλοιπους έλληνες, άρα έχουμε και μεγαλύτερες "απαιτήσεις"... Λυπάμαι αλλά δεν υπάρχει ούτε ο χρόνος, ούτε η διάθεση να παίζουμε την κολοκυθιά.

    Πάνος Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάνο
    Μια απλή εξήγηση είναι πως "όποιος ανακατέυεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες".
    Αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει ή δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τους λύκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. να γιατί δεν πάμε καλά-ερχεται κάποιος και σου επιβάλλει ''ατζέντα'' και τσιμπάς-αστον,η μη βάζεις απρεπειες στο μπλογγκ σου κ. ΕΟΣ,
    δουλεια δεν ειχε ο διάολος .....σε τέτιους καιρούς να ασχολείται με τον κάθε χυδαίο μεγαλομανή
    ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΞΥ ΤΟΝΟ ,ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ Ο ΧΑΒΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αν κάποιος σε λέει χυδαίο και μεγαλομανή, όντως δεν πρέπει να απαντάς γιατί έτσι τροφοδοτείς την βλακεία...Αυτοί είναι προσωπικοί χαρακτηρισμοί κι όχι πολιτικοί...όταν όμως κάποιος σε λέει διασπαστή της αριστεράς και σεχταριστή, γιατί να μην απαντήσεις; Η κατηγορία είναι πολιτική, δεν είναι προσωπική. Δεν είναι βλακώδης, ούτε σχετίζεται με τον Γάλλο εθνικιστή που κατηγορεί τον Γερμανό εθνικιστή...Το παράδειγμα του σ. Τ προς τον Πολύφημο είναι παντελώς άσχετο με τις κατηγορίες της Τσιπροπαρέας κατά του Αλαβάνου. Οι κατηγορίες ήταν για διάσπαση, σεχταρισμό και προσωπική πολιτική φιλοδοξία. Και δεν απαντήθηκαν. Το γεγονός οτι δεν απαντήθηκαν έπαιξε ρόλο στο 2% του Μετώπου. Όποιος δεν το βλέπει αυτό, απλά εθελοτυφλεί... Δεν τον κατηγόρησαν επειδή ήταν Γάλλος ή Γερμανός τον Αλαβάνο, τον κατηγόρησαν για αρχηγισμό και σεχταρισμό. Μπορείτε να εξασκηθείτε σε αριστερές ανθρωποφαγίες αν θέλετε, οικείες και γνωστές σε όλους παρόμοιες με αυτές που υπέστη κι ο ίδιος ο Αλαβάνος. Να φάτε ζωντανούς τους Γιάννη Κ. και Πάνο Δ. Στην ουσία των ερωτημάτων τους (μας) όμως δεν απαντάτε...

    Ίσως ήταν καλύτερο να μη μιλήσω...Πραγματικά το μετάνιωσα αφού είδα φίλους μου να πέφτουν να με φάνε! Άλλωστε όπως λέει κι ο Αλαβάνος:

    " Γι’ αυτό δεν μιλάω. Ό, τι κι να πω κάτι θα ανακαλύψουν να αναστατωθούν - ακόμη και μια γλωσσική παραδρομή. Η σιωπή είναι η άμυνά μου."....

    δυστυχώς δεν έχω μάθει την τέχνη της σιωπής! Γιατί για μένα που ήμουν πάντα ένα απλό μέλος, ένας απλός ψηφοφόρος και αφισοκολητής, η σιωπή δεν ήταν ποτέ επιλογή, αλλά αναγκαία κι επιβεβλημένη συνθήκη, απο τις φωτισμένες ηγεσίες...

    Όταν πριν ενάμισυ χρόνο με ίδιες και χειρότερες εκφράσεις είχα περιποιηθεί τους ανανεωτικούς, "χυδαίος και μεγαλομανής" το δίχως άλλο, ούτε ο Οικονομίδης ούτε η Πεντανόστιμη είχαν ενοχληθεί κατα το ελάχιστο...
    Δεν πειράζει όμως...απο τις ανθρωποφαγίες στην αριστερά έχουμε χορτάσει...απο συνέπεια υστερούμε...

    Γιάννης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. οπαδοί του Οδυσσέα12 Δεκεμβρίου 2010 στις 9:27 π.μ.

    ήσουν και παραμένεις ένας “κνίτης” που έβαλε την προβιά του “αντιεξουσιαστή”. Βγάζεις κροκοδείλια δάκρυα ότι είσαι θύμα “ανθωποφαγίας” ενώ εσύ την ξεκίνησες απέναντι στον Αλέκο!
    Δεν έχεις καμία δική σου άποψη, απλώς αναπαραγάγεις την προπαγάνδα της Κουμουνδούρου με τις ίδιες μάλιστα λεκτικές εκφράσεις. Είσαι ένα γνήσιο παιδί της, που έχει κληρονομήσει όλα της τα κουσούρια και δεν μπορεί να διαχωριστεί απ' αυτή την κληρονομία. Τελικά επιβεβαιώνεται πλήρως ο Αλαβάνος για το θέμα της βλακείας: Κακώς τσιμπάνε διάφοροι πρώην σύντροφοί σου και απαντάνε: Αν έχεις ένα “ανθρωποφάγο” απέναντί σου δεν θα πρέπει και συ να κατεβαίνεις στο επίπεδό του.

    Όσο για τις φοβερές απόψεις που πιστεύεις πως έχεις, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα: Δεν σε εμποδίζει κανείς να τις δοκιμάσεις στην πράξη. Όμως, κρίνοντας μόνον από την πράξη σου, αποδεικνύεσαι αναξιόπιστο και αφερέγγυο πολιτικό πρόσωπο. Δεν μιλάω για την στάση του απέναντι στον Α. Αλαβάνο. Τόσα χρόνια ρε μεγάλε στην ΚΝΕ, στον ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ του Κύρκου και του Κωσταντόπουλου δεν ήσουνα; Σας είχε βάλει στην γαλότσα εσάς τους πρώην κουκουέδες αυτή η παρεούλα (Βούτσιδες, Φλαπουράρηδες κλπ) που κάνει κουμάντο στον συνασπισμό (ίδια είναι με την παρέα του Κουβέλη) τόσα χρόνια και δεν βγάζατε κουβέντα. Δεν λέω τώρα τελευταία που κωλοτρίφτηκατε με διάφορους αριστεριστές στον ΣΥΡΙΖΑ, άνοιξε λίγο το μυαλουδάκι σας και αρχίσατε να καταλαβαίνετε μερικά πράγματα. Όμως παραπήρε αέρα! Λίγη ψυχραιμία και σεμνότητα δεν βλάπτει. Πως ανακαλύψατε την “αλήθεια” για την οποία διαρρηγνύεται τα ιμάτιά σας; Με την θεία επιφοίτηση; Γιατί μέσα από την πρακτική σας δεν το νομίζω. Αυτό το παρελθόν σας, το κρύβεται και δεν μπορείτε να οριοθετηθείτε απέναντί του. Και δεν φταίνε σε αυτό ούτε οι Κουβέληδες, αυτοί τα ίδια έλεγαν πάντα. Ούτε ο Αλαβάνος, που δεν έφτιαξε την “ομπρέλλα” για να σας στεγάσει όλους εσάς, που σήμερα νιώθετε ανήμποροι χωρίς τον “καθοδηγητή” και το “κόμμα”. Όποια “αφήγηση” και να κάνεις σήμερα, δεν μπορείς να ανατρέψεις την αναξιοπιστία που κουβαλάς από αυτό το παρελθόν σου. Για να ξεπεράσεις αυτό το παρελθόν χρειάζεται να το αποδείξεις με την πράξη του. Και δυστυχώς αυτές οι αποδείξεις δεν υπάρχουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η αδύναμη Αριστερά.
    Η Αριστερά που δεν μπορεί να παρέμβει.
    Εκεί την φτάσαμε.
    Στο μηδέν των αξιωμάτων, των επιχορηγήσεων, των τίτλων.
    Μιμητές των αστών.
    Ηθελα να ξέρω ποιοι από τους πολυποίκιλους φαφλατάδες των (κάθε είδους) ιστοσελίδων, βρίσκονται και στο πεζοδρόμιο.
    Από λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ya basta ρε σύντροφοι, βγήκε ένας συν/φος και τοποθετήθηκε επί ενός άρθρου με χαρακτηρισμούς σκληρούς και βαρείς ναι? Ναι, ε και, έως του σημείου, άλλοι να γνωματεύουν ψυχασθένεια και να παραπέμπουν κιόλα, άλλοι(ως εμπειρότεροι ψυχίατροι αυτοί)να διαφωνούν και να "διαγιγνώσκουν" απλή έλλειψη ανθρωπιάς και καλών τρόπων, άλλος να δηλώνει ότι έχει και δουλειές να κάνει, άλλος να προτρέπει σε αδιαφορία, αλλά αισίως τα σχόλια έφτασαν καμιά 40αριά, που να μην είχαμε και δουλειές και όλα αυτά απέναντι σε έναν άνθρωπο που φαίνεται να τον γνωρίζετε καλά, όπως και όλη του την διαδρομή από τις οργανώσεις, όπερ σημαίνει ότι δεν είναι και ο ταξικός σας εχθρός. Μόνη λύση, πράγματι, να προσέχει ο κος ΕΟΣ και ότι δε λιβανίζει τον Αλαβάνο να το απαγορεύει και να σας απαλλάσσει από τον κόπο να απαντάτε σε χυδαίους και μεγαλομανείς, τα διάφορα που τέθηκαν ενδιαμέσως έχουν κάπως απαντηθεί, αφήνω όμως για το τέλος τα καλύτερα: Εσύ Ελένη Αλίκη πόθεν έλκεις το δικαίωμα να προσθαφαιρείς το δικαίωμα να μιλά κάποιος, αυτοχαρακτηριζόμενος ως αριστερός, από τους 500 συντρόφους σου (τυχαίο το νούμερο), αμ εκεί έξω είναι χιλιάδες. Και,οπαδοί του Οδυσσέα: να' ν καλά οι αριστεριστές βρε! Γιάννη Κ., μόλις συλλέξεις ικανές αποδείξεις ότι ξέκοψες από την βαριά κληρονομιά και την αναξιοπιστία που κουβαλάς (με πράξεις ενοείται, όπως σου υποδεικνύεται)τράβα στο λαικό δικαστήριο να αθωωθείς, και άσε "τα τηλερηάλιτυ που στήνεις"!!!
    Να γιατί δεν πάμε καλά λέω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η Φτώχεια Φέρνει Γκρίνια. -ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Aναρωτιεμαι Γ,Κ.αν συνειδητοποιεις οτι οταν σε καποιον αρεσει η αρχηγια αν καποια στιγμη παραιτηθει αυτο θα γινει για μιαν ανωτερη θεση σε συγκριση μ'αυτην απο την οποια παραιτηθηκε.ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΝΩΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΑΠ'ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΡΟΝΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ ειχε την δυνατοτητα ,και να το ηθελε ο τσ.[ με τ μικρο]να υποσχεθει στον Α.Α.?ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ? η της ..ΕΟΚ μηπως? μην μας αφησεις αλλο σε αμφιβολια ,απαντησε αμεσα!οσο για το οτι ο σ,Α.Α. ζηταει να καταλαβουμε 2-3 ευκολως εννοουμενα κι απο βρεφος ,τι να πω..ειλικρινα δεν σταματαει να με εκπλησει με το ηθος του.τι ζηταει δηλ.παρα να βρουμε τοση ευφυια και εμπιστοσυνη οση περιπου χρειαζεται π.χ να μην χαθεις γυρνωντας γυρω-γυρω την ...γειτονια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Επαρκές υλικό για συγγραφή διπλωματικής επί του οπαδισμού.
    Ευχαριστώ.
    Το κακό είναι ότι το λεξιλόγιο των Ηρακλειδών χρειάζεται κάποιο χτένισμα διότι εδώ είναι παραληρηματικό. Παλιότερα εκτός από το χυδαίο βρισίδι υπήρχαν και κάποια, έστω στρεβλά, επιχειρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το σύνδρομο της γαλότσας

    Είναι τυχαίο ότι σε ένα κείμενο για τον "Πολύφημο" έχει μεταφερθεί η συζήτηση στον ;Γ. Κυριακάκη;Δεν νομίζω!; Πρόκειται για μια κλωνοποίηση του "Πολύφημου". Ο κνίτης κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμη άλλαξε μήτε την κεφαλή του. Οπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο σχόλιο αυτές οι συμπεριφορές πρώην κουκουέδων προέρχονται επειδή τους είχαν τόσα χρόνια στην "γαλότσα" οι "ανανεωτές" του ΣΥΝ και δεν έβγαζαν άχνα. Τι Κύρκους έχουν καταπιεί, τι Κωνσταντόπουλους, τι Βούτσιδες, τι Μπανιάδες και δεν έχουν βγάλει άχνα. Αποκαλυπτικός σε αυτό το ζήτημα είναι ο "Πολύφημος".Ας επιστρέψουμε λοιπόν σε αυτόν. Ο “Πολύφημος”, εκτός των άλλων, είναι και αυτός θρασύς. Αφού είχε καταβροχθίσει έξι συντρόφους του Οδυσσέα, κάνει αστειάκια με την ανθρωποφαγία. Ιδού το σύνδρομο της γαλότσας σε όλο του το μεγαλείο:

    Η ανανέωση
    Σε αντίθεση με άλλους, ο έμπειρος σύντροφος Πολύφημος όχι μόνο δεν φοβόταν, αλλά και συμπαθούσε τη λέξη ανανέωση. Είναι εντελώς ακίνδυνη και πολύ χρήσιμη, έλεγε, αν χρησιμοποιείται σωστά. Ρυθμίζει την πίεση, ξεπλένει τους πιο δύσκολους λεκέδες, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι κατάλληλα επεξεργασμένη και σε κατάλληλες δόσεις ανοίγει τόσο την όρεξη, ώστε να τρως ακόμα και τον σύντροφό σου, που λέει ο λόγος. (από το: εν τέλει: Ο σύντροφρος Πολύφημος και η μισή αλήθεια του Θ. Καρτερού, εφημερίδα “δρόμος”)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το σύνδρομο της γαλότσας

    Είναι τυχαίο ότι σε ένα κείμενο για τον "Πολύφημο" έχει μεταφερθεί η συζήτηση στον
    Γ. Κυριακάκη; Δεν νομίζω! Πρόκειται για μια κλωνοποίηση του "Πολύφημου". "Ο κνίτης κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμη άλλαξε μήτε την κεφαλή του". Οπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο σχόλιο, αυτές οι συμπεριφορές πρώην κουκουέδων προέρχονται επειδή τους είχαν τόσα χρόνια στην γαλότσα οι ανανεωτές του ΣΥΝ και δεν έβγαζαν άχνα. Τι Κύρκους έχουν καταπιεί, τι Κωνσταντόπουλους, τι Βούτσιδες, τι Μπανιάδες και δεν έχουν βγάλει άχνα. Αποκαλυπτικός σε αυτό το ζήτημα είναι ο "Πολύφημος".Ας επιστρέψουμε λοιπόν σε αυτόν. Ο “Πολύφημος”, εκτός των άλλων, είναι και αυτός θρασύς. Αφού είχε καταβροχθίσει έξι συντρόφους του Οδυσσέα, κάνει αστειάκια με την ανθρωποφαγία. Ιδού το σύνδρομο της γαλότσας σε όλο του το μεγαλείο:
    Η ανανέωση
    Σε αντίθεση με άλλους, ο έμπειρος σύντροφος Πολύφημος όχι μόνο δεν φοβόταν, αλλά και συμπαθούσε τη λέξη ανανέωση. Είναι εντελώς ακίνδυνη και πολύ χρήσιμη, έλεγε, αν χρησιμοποιείται σωστά. Ρυθμίζει την πίεση, ξεπλένει τους πιο δύσκολους λεκέδες, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι κατάλληλα επεξεργασμένη και σε κατάλληλες δόσεις ανοίγει τόσο την όρεξη, ώστε να τρως ακόμα και τον σύντροφό σου, που λέει ο λόγος. (από το: εν τέλει: Ο σύντροφρος Πολύφημος και η μισή αλήθεια του Θ. Καρτερού, εφημερίδα “δρόμος”)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ήμουν στην ΚΝΕ και στο ΚΚΕ απο το 1979 όταν ήμουν 15 ετών, έως το 1986 που διαγράφτηκα στη Σπουδάζουσα. Στην Σπουδάζουσα με είχαν βγάλει μέχρι και ασφαλίτη επειδή μιλούσα (!!!) στη σχολή με Ρηγάδες και αναρχικούς. Στην συνέλευση που διαγράφηκα παρέστην και ψήφισα υπέρ της διαγραφής μου. Απο το 1986 έως το 2000 ήμουν ανένταχτος. Το 2000 μπήκα στον ΣΥΝ τον οποίον πρίν ψήφιζα με βαρειά καρδιά, για να βοηθήσω όπως τότε πίστευα στην Αριστερή στροφή. Αποχώρησα πέρυσι όταν διαπίστωσα πως αυτή η στροφή είναι αδύνατον να γίνει, και πως αυτό το κόμμα έχει εγγενή συστημικά χαρακτηριστικά που δεν ανατρέπονται. Δεν ήμουν ποτέ σε καμμιά θέση πέρα απο τις τοπικές γραμματείες κάποιες περιόδους. όπου ως γνωστόν ολοι προσφέρουν χρόνο και ενέργεια και δεν έχουν καμμιά ατομική ωφέλεια.
    Δεν νομίζω οτι όλοι όσοι ήταν στην ΚΝΕ και στον ΣΥΝ όλα αυτά τα χρόνια ήταν σταλινικοί και ανθρωποφάγοι. Σίγουρα, πολλοί ήταν, αλλά όχι όλοι. Άλλωστε αν ήταν όλοι ανθρωποφάγοι ποιούς θα έτρωγαν; Έπρεπε πάντα να υπάρχουν οι αφελείς και οι καλόπιστοι, οι συμβιβαστικοί, οι ευκολόπιστοι, οι φοβισμένοι, οι "κομματικοί" απο συνήθεια ή απο αρχές κλπ. κλπ....Ήταν πάντα πολλές οι κατηγορίες κι όχι μόνο δύο, οι καλοί και οι κακοί.
    Αν και η συζήτηση έχει ξεφύγει απο την αρχική κριτική και δεν αφορά πια τον Αλαβάνο, αλλά τα όρια της κριτικής (όπως και πώς και ποιός δικαιούται να την κάνει) δέχομαι φυσικά οτι η κριτική μου περιείχε λεκτικές υπερβολές, όμως δεν δέχομαι οτι ήταν παρόμαια σε περιεχόμενο με την κριτική των Συνασπισμένων. Ποτέ δεν είπα αυτά που λέτε όλοι οτι είπα, κι ευτυχώς τα γραπτά μένουν. Θεωρώ οτι οι αντιδράσεις ήταν υπερβολικές, και κρύβουν ενδεχομένως, περισσότερο εσωτερικά προβλήματα του Μετώπου, παρά αυτά που λέω εγώ, που στο κάτω κάτω είναι μόνο κάποιες υποθέσεις ενός "μεγαλομανή, παλαβού, κνίτη κλπ. κλπ." (ζητώ συγνώμη αν ξέχασα κάποιον)...Αν είναι έτσι, γιατί δίνετε τόση σημασία; δεν καταλαβαίνω...

    Για το παρελθόν μου, φυσικά και απολογούμαι, ως οφείλω, και δηλώνω: Αθώος κύριε πρόεδρε!

    Σε προσωπικές επιθέσεις, όσο τις κάνετε, θα απαντάω. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Όμως είναι αδυναμία να ασχολείσαι όχι με το τι λέει κάποιος, αλλά με το ποιός το λέει. Τώρα αν η διαδρομή μου στην αριστερά είναι ίδια με του Φλαμπουράρη και του Βούτση τι να πώ; ο θεός (όχι ο Αλέκος, ο άλλος) κι η ψυχή σας. Τα άλλα ζητήματα που τέθηκαν έτσι κι αλλιώς δεν σας απασχολούν, οπότε κακώς τα έθεσα σε αυτό το ιστολόγιο. Ζητώ ειλικρινά συγνώμη που σας τάραξα. Το κάθε ιστολόγιο θέτει τα όριά του, όπως έχει κάθε δικαίωμα. Δεν θα ξαναγράψω εδώ, σεβόμενος τις θρησκευτικές και λατρευτικές ευαισθησίες σας, οπαδοί του Οδυσσέα κλπ., παρά μόνο για να υππερασπιστώ τον εαυτό μου απο επιθέσεις. Ευχαριστώ για την φιλοξενία και συγνώμη για την κατάχρησή της απο μέρους μου.

    Γιάννης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. μεγάλη σημασια σου δώσαμε -εδω ο κόσμος καιγεται και στον ΕΟΣ κάνει παιχνίδι ο Γ.Κ με αήθεις επιθέσεις
    αν το μπλογκ θέλει να συνεχίσει ετσι,με γεια του με χαρά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πεντανόστιμη...
    Αήθης είσαι και φαίνεσαι!
    κι εσύ στο ΚΚΕ δεν ήσουν άλλωστε;
    όσοι ήταν στο ΚΚΕ να μη μιλάνε, εκτός αν αποδείξουν οτι έφυγαν.

    Γιάννης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΡΜΑΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΣΑΣ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ . ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΣΕΕ ..ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΨΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΧΗ .
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΡΙΣΑ ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΝΑΡ

    * ΚΑΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΚΚΕ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΣΥΝΙΣΤΑ ΒΡΙΣΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΚΕ (ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ