ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ!
Αγωνιζόμαστε για την "ΣΥσπείρωση της ΡΙΖοσπαστικής Αριστεράς" στην κατεύθυνση της κοινής δράσης στους μαζικούς χώρους και τα κοινωνικά κινήματα, και παράλληλα για την πολιτική της συγκρότηση σε ένα ενιαίο αμεσοδημοκρατικό πολιτικό φορέα

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

"ΤΟ σώμα μου βρίσκετε στον ΣΥΝ και διστυχώς σαπίζει! η ψυχή μου όμως είναι στον ΣΥΡΙΖΑ."

Αναδημοσιεύουμε σχόλιο συντρόφου από τον Βόλο, που περιγράφει ανάγλυφα την κατάσταση που επικρατεί στον ΣΥΡΙΖΑ. Ελπίζουμε ότι θ' έρθουν καλύτερες μέρες...

Είπε τοπικό στέλεχος του ΣΥΝ ,πολέμιος του ΣΥΡΙΖΑ
και πρώιν γραμματέας Ν.Μαγνησίας
σε τοπική Νομαρχιακή συνεύλευση
πρίν λίγες μόνο μέρες.
Βλέπω τον Κοροβέση και τον Αλαβάνο
και μου γυρίζουν τα άντερα!!
απευθυνόμενος δε σε υποψήφιο σύντροφο για το ψηφοδέλτιο στις εκλογές,τον απεκάλεσε τυχάσπαρτο
που είρθε απο το πουθενά!
Η συντροφικότητα και το ήθος της Αριστεράς
έχει χαθή εδώ και πολλά χρόνια διστυχώς.
Η ιδιοτέλια κυριαρχεί.
"ΤΟ σώμα μου βρίσκετε στον ΣΥΝ και διστυχώς σαπίζει! η ψυχή μου όμως είναι στον ΣΥΡΙΖΑ."
Γνωρίζω πώς γίνετε ένας άθλιος αγώνας σταυροδοσίας
που δεν έχει καμιά σχεση με Αριστερά κόμματα
(η μήπως έχει...).
Δίνουμε τον αγώνα για αυτές της εκλογές,
και ο καθένας κοιτάει τον διπλανό του με μισό μάτι, και κρύα καρδιά.
Η συντροφικότητα δεν υπάρχει έτσι που είναι σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν ονειρευτήκαμε έναν τέτιον
ΣΥΡΙΖΑ. Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γίνη μετά τις εκλογές.

Παλάντζας Ευθύμιος
Βόλος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ